PhysioCoaching heeft met alle zorgverzekeraars in Nederland een contract afgesloten. Afhankelijk van de polis die u heeft afgesloten bij uw zorgverzekeraar kan uw fysiotherapeutische behandeling geheel of gedeeltelijk vergoed worden.

Als er sprake is van een chronische indicatie (vooral niet te verwarren met chronische klacht) zal uw fysiotherapeutische behandeling vanaf de 20ste behandeling vergoed worden vanuit uw basispolis. Hierbij dient u in 2014 nog rekening te houden met uw eigen risico van € 360,-  indien u met uw medische zorg nog niet volledig aan uw eigen risico zit. Van een chronische indicatie is sprake als uw aandoening voorkomt op de lijst die is samengesteld door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Op een speciale site kunt u zien of uw aandoening ~ klacht daarop voorkomt, voor meer informatie klikt u hier.

Als er géén sprake is van een chronische aandoening kan fysiotherapie vergoed worden vanuit uw aanvullende polis. Hierbij is het van belang wat voor soort polis u heeft afgesloten bij uw zorgverekeraar. Het aantal vergoedingen of het te vergoeden bedrag voor fysiotherapie verschilt per zorgverzekeraar en per polissoort. Zorg ervoor dat u goed op de hoogte bent wat uw polis vergoed zodat u niet voor verrassingen komt te staan. U bent namelijk altijd zelf verantwoordelijk voor gemaakte kosten. Op de website van Independer vindt u kort en bondig een samenvatting van de polissen en vergoedingen voor fysiotherapie van de meeste zorgverzekeraars.

PhysioCoaching kan op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gehouden voor veranderingen ~ wijzigingen ~ fouten vermeld op genoemde sites of bij de zorgverzekeraars.